Гарантія Якості

 

        Ми завжди стежимо за якістю компонентів і поставляємо тільки товар, що відповідає високим вимогам ринку.

        У разі продажу товару неналежної якості або неможливості поставки товару в установлений в рахунку на оплату термін, наша компанія, за бажанням покупця, здійснює:

• заміну на товар аналогічної марки (моделі, артикулу);

• заміну на товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;

• повернення сплаченої за товар суми.

        Гарантійні зобов'язання не поширюються на окремі комплектуючі електронні компоненти. Гарантійні терміни на готові вироби вказані в гарантійному талоні.

        Повернення або заміна проводиться за письмовим запитом покупця. Порядок повернення або заміни товару відбувається відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» та чинним законодавством.

Споживач має право обміняти (повернути) товар належної якості протягом 14 днів з дня його отримання, не враховуючи день купівлі, у разі якщо день купівлі не збігається з днем отримання товару - з дня отримання, а якщо день отримання встановити неможливо - з дня укладення договору купівлі-продажу, якщо більш тривалий строк для обміну такого товару не встановлено продавцем.

Обмін (повернення) товару належної якості здійснюється за умови, що товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачу разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачу здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або електронний розрахунковий документ, надісланий на надані споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.

Не підлягають поверненню:

  1. товари, виготовлені за індивідуальним замовленням споживача;
  2. товари, які швидко псуються або втрачають свої споживчі властивості;
  3. товари, придбані в запакованому вигляді та розпаковані споживачем, внаслідок чого порушено гігієнічні та інші властивості товару, пов’язані з охороною здоров’я, або властивості цифрового вмісту;
  4. товари, які після придбання змішуються чи нерозривно з’єднуються з іншими товарами чи складовими, внаслідок чого товар втрачає свої вихідні властивості;
  5. товари, які є аудіо-, відеозаписами або програмним забезпеченням, придбані у запакованому вигляді та розпаковані споживачем;
  6. товари з цифровим вмістом, якщо договором передбачено постачання цифрового вмісту не на матеріальному носії, коли його постачання вже розпочалося та за умови, що договором передбачено втрату споживачем права на відмову у разі, коли постачання цифрового вмісту вже розпочато, а також якщо споживач надав свою попередню чітку згоду на початок постачання протягом періоду на відмову та був повідомлений суб’єктом господарювання, що у такому разі він втрачає своє право на відмову від договору;
  7. товари, пошкоджені або зіпсовані з вини споживача;
  8. товари, включені до переліку товарів, що не підлягають обміну (поверненню), який затверджується Кабінетом Міністрів України.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості або відмовитися від договору та одержати назад кошти у розмірі вартості повернутого товару

        Високий рівень якості замовлення - наш головний пріоритет. Неякісний товар? Погана якість упаковки? Незадоволені поточним персональним менеджером або є пропозиції як покращити наш сервіс? Якщо з якоїсь з причин ви залишилися незадоволені досвідом роботи з нами, будь ласка, напишіть на електронну пошту control@imrad.com.ua або через зворотній зв'язок на сайті.