Так, ми працюємо з юридичними особами всіх форм власності

 

Для початку роботи необхідно лише код ЄДРПОУ (для організацій) або ІПН (для ФОП). Для пошуку/перевірки ЄДРПОУ/ІПН можете скористатись єдиним реєстром Міністерства Юстицій України


Заощаджуйте час та ресурси користуючись сервісом електронного документообігу. Обмінюйтесь та підписуйте документи ще швидше із сервісом "ВЧАСНО"

Як зареєструватись?

Зареєструйтесь на сайті як приватна особа, аби ми знали з ким у вашій організації ми працюємо. В розділі Замовник на сторінці оформлення замовлення натисніть "+ додати мою Організацію", вкажіть ЄДРПОУ/ІПН та назву. Обираючи вашу організацію як Замовник у вас з'явится можливість в розділі Спосіб Оплати вибрати Рахунок з ПДВ або без.

Якщо ви одночасно працюєте з декількома організаціями, ви можете додати іх до свого аккаунту та оформлювати необхідні замовлення. Якщо ви більше не працюєте з однією з ваших організацій, в особистому кабінеті ви завжди можете ії сховати.

 

Можливості, що доступні після реєстрації:

    • Відстежувати актуальну наявність товарів на складі та зміну цін у режимі реального часу
    • Використовувати функцію "Мої Проекти", де ви можете:
      • створювати списки товарів, що часто замовляються,
      • відстежувати їх статус та зміну ціни,
      • повторно замовляти всю специфікацію "в один клік". Для виробників та розробників ця функція дозволяє створити список компонентів для одного пристрою і за допомогою мультиплікатора додати в замовлення кількість компонентів необхідних для виробництва певної кількості пристроїв. Також існує можливість додавання коментарів до кожного товару, що будете бачити лише ви.
    • Збереження данних, аби не вводити їх повторно кожного разу як ви оформлюєте замовлення. Легко змінювати організації на які ви хочете зробити замовлення.
    • Передивлятись історії замовлень та керувати активними замовленнями.
    • Можливість повторення замовлення в один клік.
    • Вибір способів доставки та адрес, а також отримувачів замовлення.
    • Швидке отримання рахунку на сплату для юридичних осіб всіх форм власності.
    • Використовувати месенджер для додавання коментарів по кожному замовленню
    • Бачити номер ТТН для відстеження посилок

 

Документи що необхідні для отримання товару в пункті видачі замовлень

 

Для Юридичних Осіб:

    1. Документ, що засвідчує особу зі переліку наведеного нижче
    2. Довіреність на отримання вантажу (замовлення) від комапнії-замовника
    3. Копія свідоцтва платника ПДВ (для Організацій-платників ПДВ)
    4. Печатка

 

Для Фізичних осіб-підприємців:

    1. Документ, що засвідчує особу

 

Перелік документів, що засвідчує особу:

    1. Паспорт громадянина України.
    2. Паспорт громадянина України для виїзду за кордон
    3. Посвідчення водія
    4. Тимчасове посвідчення громадянина України.
    5. Посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон.
    6. Паспорт іноземного громадянина, у якому відомості про особу вказані кирилицею та/або латиницею. У разі використання іншої абетки – надає апостиль (офіційний переклад паспорта українською мовою).
    7. А також електронні форми документів, що посвідчують особу з мобільного додатку «Дія».

 

Перейти на головну сторінку