Часті питання

 

А світло є?

Як і тисячі інших українських компаній, ми робимо все можливе аби ви отримали ваше замовлення якнайшвидше. Так, іноді не працюють телефони, немає інтернету, відсутнє світло… Ми неодмінно відповімо на маш email, повідомлення в особистому кабінеті, дзвінок як тільки у нас з’явиться можливість. А поки що, ми зібрали відповіді на часті питання. Сподіваємось це допоможе знайти відповіді, якщо ми тимчасово недоступні.   

 

Реєстрація

Не можу зареєструватись (не приходить код активації)

    1. Однією з проблем може бути електронна пошта, яка використовується при реєстрації. Російські поштовики (наприклад @mail.ru, @rambler.ru, та інші) блокуються системами з міркувань безпеки. Будь-ласка, скористайтеся іншою електронною поштою.
    2.   Перевірте папку «Спам». Іноді лист активації може потрапити туди
    3.   Через відключення світла, іноді листи можуть приходити із затримкою. Просимо з розумінням поставитись до цього.
    4.   Браузери: часом деякі браузери можуть некоректно відображати сайт та створювати проблеми з оформленням замовлення. Якщо у вас виникають проблеми з роботою сайту, ми рекомендуємо користуватись браузерами Chrome, DuckDuckGo та Microsoft Edge. І не забувайте оновлювати ваш браузер. Він завжди підкаже вам якщо це необхідно зробити. 

 

Наявність, ціни та строки доставки

Чи є товар в наявності і яка ціна?

Ми щоденно оновлюємо сайт аби там постійно була актуальна інформація. Зареєструйся і отримай доступ до оновлення інформації в режимі реального часу. Це означає, що ви будете бачити ту саму інформацію по наявності, строкам постачання та ціні що і ми. 

Так, ми вказуємо реальні строки постачання і дотримаємось них. Виключення із правил завжди існують, але це виключення.

Товару немає в наявності? Відправте запит на електрону пошту свого особистого менеджера (для постійних клієнтів) або залиште запит через зворотній зв’язок. Іноді товар вже замовлений у постачальника, іноді ми можемо запропонувати аналоги товару із наявних на складі, або замовити товар під ваш проект. 

 

Оплата

Чи можу я сплатити при отриманні посилки на Новій Пошті (післяплата або накладений платіж)?

Ні, ми не працюємо з післяплатою. Ви можете сплатити ваше замовлення на сайті через платіжну систему WayForPay, що дозволяє це зробити картами VISA/Mastercard, або через Приват24. Після оплати, ви автоматично отримаєте фіскальний чек на пошту, що вказана при реєстрації.

Чи працюєте Ви з організаціями, що є платниками ПДВ?

Так, ми працюємо з організаціями будь-якої форми власності. Для отримання рахунку з ПДВ необхідно при оформленні замовлення змінити «Покупець» на Організацію і вказати назву організації та код ЄДРПОУ. Альтернативно, ви можете вказати цю інформацію в Примітці до замовлення.

 

Доставка замовлення

Як я можу дізнатись номер відправлення (ТТН) для відслідковування моєї посилки?

НоваПошта: Номер ТТН для відслідковування посилки через НоваПошта стає автоматично доступним в вашому особистому кабінеті після реєстрації відправлення в системі Нової Пошти. Також ви отримаєте сповіщення на телефон вказаний при реєстрації про наявність відправлення від автоматичної системи Нова Пошта.

Не можу вибрати поштомат Нова Пошта на сторінці оформлення замовлення

Якщо ви не можете вибрати потрібний номер поштомата, це означає, що всі комірки в данному поштоматі на даний момент зайняті. Якщо у вас є інші питання щодо роботи поштоматів, ви можете знайти відповіді за посиланням Нова Пошта - Привіт, я твій Поштомат!

 

Перейти на головну сторінку